Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Helene - 15 juli 2010 17:57

Torsdag, redan!

Nattarbete gör mig veckovill upptäcker jag. Dagar bara försvinner.

Skall iväg i natt igen, en extra natt på nytt ställe. Känns sådär måste jag säga.

Det räcker med två nätter i följd om jag får välja.


  


Kollade in mina blommor idag. Regnet som jag sov mig igenom hade massakrerat mina blomlådor men inte amplarna vid väggen. Ser på växterna att dom förmodligen får för lite näring för dom står bara och "pyr".

Det måste jag göra något åt omedelbart.


I övrigt så skall dottern flytta till Lund för att studera sig. Känns härligt men vemodigt.....det har jag nog nämnt förr.

Nu gäller det att hitta lägenhet till henne. Det känns som det vore det viktigaste just nu. Vill ju såklart att hon skall bo bra.

Har inte sett till henne på några dagar. Hon jobbar andra tider än vad jag gör så hon har fått flytta in hos mormor ett tag. Det stämmer dåligt med bussar och arbetstider för oss just nu.

Tur att det finns mobiler.



Här är min lilla nyonrosbuske med rosa blommor. Den är pytteliten men jag vårar den ömt. Älskar dessa vilda rosor som inte låter sig kuvas!

Såg idag att den snart slår ut.  


Detta var dagens inlägg. Det händer inte så mycket just nu......

kram på er därute

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards