Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Helene - 4 juli 2010 15:43

  


Vad skulle min sommar vara utan lavendel?

 

Idag har jag sovit till kolockan var ett ungefär. Glömde att stänga av telefonen så den gick varm på förmiddagen.

Min  sömn var alltså lite störd men jag ville ändå gå upp för det fanns en hel del att göra.

Lisa kommer hem idag. Festivalveckan är slut. Hon låter helt sliten och vråltrött i telefon. Hon  har ont i sina fötter och kan knappt gå säger hon.

Jag har lovat henne ett fotbad med tillhörande massage. Vad gör man inte för sin unge! :)

Planerar också att laga riktigt god mat som vi kan avnjuta tillsammans innan hon antagligen däckar av trötthet.

Hmmm, kanske skall jag redan nu göra en rabarberpaj och vispa upp lite vaniljsås.

Jag vet att hon gärna äter det.



Vad tycks om min blomlåda? Här finns lite av varje. Jordgubbar, lobelia och vita petunior. Ser riktigt fint ut tycker jag.  

Alldeles för en stund sedan ringde min kusin. Hon vill  ha hjälp med sina hästar så vi skall försöka få ihop en tid ganska omgående.

Det skall bli spännande. Innan jag skriver något om detta mer ingående så måste jag kolla om det är ok för kusinen.

Nu blir det rabarberpaj, bara jag tänker på det blir jag sugen.

Ha det gott

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards