Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Helene - 6 juli 2010 23:58

  

Lavendel igen!

Hmmm, vad har hänt?

Jag upptäcker att jag har ovanligt många besökare till min enkla blogg.

Kul tycker jag! Synd bara att jag inte har så många kommentarer.

Gissar att några av besökarna är folk som känner mig men som av någon anledning inte har lust att ge sig till känna. Ni är välkomna i alla fall.


Idag har jag jobbat. Jättekul och mysigt!

Ibland är det bara såååå gott att komma till jobbet.

Skall ju egentligen jobba på nätter i sommar men ibland smyger det in sig ett och annt dagpass. Gött säger jag, det är roligt att se folk när dom är vakna.


Hämtade "ungen" efter jobbet, hon har också jobbat idag. Vi har lyckats hamna inom LSS båda två och trivs med det.

Snart kommer det besked från intagningen om hon har kommit in där hon önskar.

Vet inte om jag gillar att hon flyttar till Lund ( som hon så gärna vill av någon anledning ) men å andra sidan äger jag inte henne så jag får ju inte bestämma.

Helst vill jag ge henne ett krymppiller så hon är lite för evigt......:)

Mammor är kanske såna?


Nu  är det dags för ryggläge, är faktiskt ganska sömnig.

kram på er därute, ta hand om er


Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards