Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Helene - 18 januari 2013 14:47

Träningsvärk! I ryggen särskilt. Förmodar att det beror på zumban igår. :)

Det var så kul, jag hade glömt hur kul jag tycker det är att träna och hur det förändrar det inre.

Jag kände mig lättad och glad när jag åkte hem. Underbart!


Väl hemma dök jag in i duschen och sedan rann jag ut på soffan lagom till en action på sexan som jag inte sett tidigare.

Jag har i och för sig läst alla böckerna om huvudpersonen, men missat sista filmen om Jason Bourn.

Ludlum var en av mina favoritförfattare för ett antal år sedan och filmerna följer inte storyn helt och hållet. 

Vet att jag läste om någon av deckarna som skrevs innan internet och mobiltelefonernas tid. Faktum är att det blir lite konstigt att läsa dom nu eftersom vi har tillgång till så många nya tekniska hjälpmedel.

När de nu gjort actionfilm av det hela så har plötsligt mobiltelefoner trillat in i handlingen.....bla.


Sov gott i natt men har fått tydliga problem med kramp i fötterna innan jag somnar. Mycket obehagligt måste jag säga.

Det blir till att hoppa upp ur sängen ett par gånger varje kväll och ställa mig upp så krampen släpper.

Kalciumbrist kanske.


Har hälsat på Lisen idag och mockat lösdriften samt delat ut lunchhö och vatten. 

Har hunnit elda i min tunna också, julklappspapper och diverse annat eldningsbart. 

Känns rätt ok måste jag säga.


Skulle önska att dagen var dubbelt så lång så jag hann njuta lite mer innan mörkret faller.

Jag vet att vi går mot ljuset men det går inte fort nog än så länge.


Ha nu en fin fredagskväll, kram till er alla!



Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards