Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Helene - 8 januari 2013 23:02

Hej igen!


Hur mår ni? Själv tänker jag ansöka om att få bli björn i mitt nästa liv så jag får sova på vintern.

Med andra ord, tröttheten har tagit över mitt liv.

Gläder mig oerhört över min mysiga el-filt så att jag kan få ligga under den på min soffa hela eftermiddagarna.

Sover bort vintern eller snarare mörkret.

Det är nog det värsta med vintern för mig.


Inget särskilt har hänt i mitt liv egentligen. Bara det som varit planerat sen i mitten på september eller så. Nu först har jag börjat mitt "nya" jobb och om det tänker jag inte berätta något. Bara så ni vet! :)

Jag är ingen hemlig agent eller så tro inte det.

Jag jobbar på dagarna nu för tiden, så mycket kan jag berätta.


Skulle behöva dammsuga och sortera barr men ids inte för jag har ingen ork för närvarande. Hundarna fäller också just nu och håren ligger i fina tussar lite här och var. Hur trevligt är det egentligen.


Höjden av irritation var nog ändå idag när jag skulle kolla mitt bankkonto. Någon jädrans typ använder det fastän det ligger i min plånbok.....och betalar små fina fikanotor med det fast jag inte ens är med.

Jag blir sååååå trött.


Annars tycker jag att det mesta är skit. Arbetslöshet, rån, konstiga politiska utspel, FB statusar som jag inte kan se någon mening med osv.

Ni ser ju, jag är inte som jag skall.


Nu skall jag sova, vi hörs

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards