Alla inlägg den 20 november 2012

Av Helene - 20 november 2012 11:42

Idag är det en "grådag". Har sovit väldigt gott i natt och det hade till följd att jag tog mig en riktig sovmorgon för en gångs skull. Härligt!


Idag vill jag förmedla lite om homeopati!

Fick häromdagen veta att det var orätt och humbug med en länk som jag lade ut.

Fick också en fråga igår om jag tror på homeopati och om det finns bevis på att homeopati fungerar.

Ja. jag tror på homeopati och det finns bevis på att homeopati fungerar.


För att det inte skall bli en sida om för och emot homeopati så väljer jag att låta intresserade i båda "lägren" själva ta till sig den information som jag lägger ut här.


Gå gärna in på den HÄR länken

Detta dokument är sammansatt av Petter Viksveen i syfte att ge de som forskar om homeopati och andra homeopater en översikt om den information som finns online idag. Några av dessa ger information kostnadsfritt medan annan information ges till betalande medlemmar.


Läs gärna Robert Hahns blogg

Robert Hahn är läkare och forskar i medicin. Mer om honom kan du läsa på hans blogg. Det bloggavsnitt du kommer till handlar om homeopatisk forskning.


What is life - a nonparticle view



Det var allt för idag! Kram till er alla!

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards