Alla inlägg den 12 april 2010

Av Helene - 12 april 2010 22:18

  

Såg idag att den här primulan har fått lite knoppar. Jippie! Den överlevde vintern.

I övrigt har jag suttit på min veranda i solen och läst, det kändes ljuvligt.

Det var 20 grader vid min soliga vägg. Det kan jag inte klaga på precis.

I morse var jag inte lika glad. Då fick jag skrapa rutorna på bilen. 2 grader åt fel håll, inte bra.

Fåglarna kvittrade på kapp och hästarna har äntligen fått mer att göra i hagen.

Dom hänger inte vid staketen hela tiden utan fnattar omkring lite överallt och tar för sig av de spröda gröna strån som kommit upp.


Fick just en chock.....vinterdäck av senast torsdag......hmmmm, jag undrar hur det skall gå till om det nu är panik hos däckfirmorna!  


I morgon skall jag sova länge, börjar inte förrän kl. tre som tur är.

Hade annars en bra dag på jobbet med en skön promenad med en brukare. Solen var riktigt varm, än så länge är man ju ovan vid det.

Korparna hade varit framme idag också. Dom är inte nådigt smarta när dom vet att man kan hitta något att äta. Inte för att jag sett röken av dom sen jag körde iin på gårdsplanen men det fanns tydliga spår av dom, även om det inte var så illa som igår.


Kram till er alla








Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards