Alla inlägg under mars 2007

Av Helene - 8 mars 2007 12:54

Nu var det en tid sen jag skrev. Kanske borde jag hålla igång bloggen om jag nu skall ha en.Det börjar likna vår ute och hunden och jag har utforskat diverse fina platser nu på morgonen.Marina har hjälpt mig att fixa lite på min hemsida. Det är inte så enkelt att få den bra. Det är mycket att tänka på.Som tur är råkar hon vara ett snille på att fixa sidor. En eloge till henne.För den som läser det här finns en länk som kan vara intessant nämligen http://curentur.extraincome.nuPengar kan ju vara av ett visst värde........Annars mår jag ganska bra. Håller på att utveckla mitt företag och har lite på gång. Föreläsningar tillexempel.Vi som är djurhomeopater måste ut och visa oss. Vi har mycket att komma med när det gäller våra vänner djuren.Väldigt många djurägare är nyfikna på vad vi kan erbjuda men vågar inte ta steget fullt ut när det gäller att uppsöka en djurhomeopat. Kanske beror det på okunskap men också på att man inte sett när det ger resultat. Jag känner mig fullständigt trygg med den klassiska homeopatin och strävar efter att nå ut så mycket som möjligt med den.Det känns också kul att ha en mottagning för de mindre djuren.Torsdagar blir min dag i Borås har jag tänkt. Hästar brukar jag besöka på plats men ibland händer det att jag åker ut till hundar och katter också.Det är väldigt rolig och inspirerande. Det finns så många otroligt mysiga människor därute i buskarna som ägnar mycket tid åt sina djur och som vill deras bästa. Bor du i Helsingborg så gå in på www.djurhomeopaten.net så hamnar du på Marinas sida. Hon är också djurhomeopat men har läst irisdiagnostik också. Dit har jag inte kommit än.Ha det så bra ni kan och jag ger en sol till alla idag!

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards