Alla inlägg den 10 mars 2007

Av Helene - 10 mars 2007 10:21

Jag tror knappt att det är sant....jag har sett en skymt av solen idag och har passat på att hänga ut tvätt.Jag älskar doften av tvätt som hängt ute på tork. Då är det ganska lätt att gilla att tvätta tycker jag.I min iver att hänga tvätt så upptäcker jag att tvättstuga är full med konstiga saker. Kläder som inte använts på länge och sockar utan partner. Det är ett fenomen. Dessutom blir jag helt knasig på alla vrängda saker som ligger hopknycklade lite över allt. Det tar nästan lika lång tid att vränga tillbaka kläderna som att tvätta dom känns det som. Men i slutändan är det rätt härligt när allt ligger hopvikt och på sin plats i hyllor och skåp.Dottern kommer väl hem såsmåningom. Hon har tänkt starta upp moppen för vårens utfärder.Det är helt otroligt vad jag kommer undan "billigt" när moppen går att köra. Jag behöver inte vara chaufför hela tiden, det spar både tid och pengar.Fast jag gillar ju inte när hon är ute sent på kvällarna och kör mopeden längs vår mörka väg. Så lite nojig är jag allt. Dagen kommer att bli väldigt bra känner jag på mig. En ridtur ligger närmast på schemat och det är ju inte helt fel.En vårlök till alla,HelénePS. Du som läser detta och är hästintresserad, gå in på www.vasthast.se och kolla in. Jättetrevlig sida för hästfolk i Västra Götaland.DS

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards