Alla inlägg den 23 mars 2007

Av Helene - 23 mars 2007 11:28

Jodå, krokusarna håller på att spruta ur rabatterna, så länge dom växer i rätt läge,fast jag måste nog tillägga att det inte handlar om mina krokusar utan alla andras såklart. Men vackert är det!Resan till Örebro var ganska händelserik och vi bekantade oss med Kelly, en kanontrevlig och gladlynt tik på snart ett år.Tikarna fungerade väldigt bra ihop så allt var bara alldeles utmärkt. De var mer ute än inne och när vi åkte hem så sov Akka som en död.Väl hemma skulle jag på 50-årsuppvaktning. Nu skall jag avslöja vad jag gav henne! Jag hade köpt en pad(fröskalsfärgad med blå inslag och små tofsar som det brukar vara på dom) till en westernsadel eftersom jag visste att hon skulle få en sådan sadel av sina barn. Det var en utmärkt present kändes det som och när jag igår såg Anna-Lena på Sally så blev det ännu mer uppenbart att man ibland hittar rätt gåvor. Sally, dräktig New Forrest, var så läcker i sin nya sadel med nya padden under, hon verkade vara i fin form och drog iväg med matte i galopp efter vägen. Sally tar gärna chansen att få springa lite. Sanslöst härligt.Sally och Anna-Lenas andra hästar på stuteri Nässlehult, kan du se på www.dagolina.comNä, nu får jag allt samla ihop mig lite och få gjort såntdär nyttigt...Saffransgul krokus på dig,Heléne

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards