Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Helene - 24 augusti 2012 00:17

 


Regn och sol om vartannat hela dagen. Blåst har det också!



Dagen har gått åt till att skriva på datorn större delen av dagen, spelat Wordfeud med en arbetskamrat (jag kommer att förlora den här gången) samt löneförhandla med nya chefen.....inte så lyckat men skam den som ger sig i lönedjungeln.

En tur till Lisen hann jag med och samtidigt lämnade jag en stol till Ulrika som jag målat.
Jag tror att hon blev nöjd, jag var det i alla fall.


 

Decupage och figurmålning samt "renovering" av hela stolen.
Jag är medveten om att det inte ser ut som ett bra grundarbete men, det skall vara såhär "gammalnytt".


Sovit på soffan, tagir en latte och sett på Batman. Dark knight, mycket bra film tycker jag.
Jokern, vem som nu hade honom som karaktär, gjorde en superläbbig tolkning tycker jag. Riktigt galen! Snudd på obehaglig på riktigt.


I morgon är det fredag och jag skall iväg till Göteborg en sväng. Skall hjälpa lilla mamman med att handla.

Innan dess kommer jag att besöka min nya arbetsplats och skriva på lite papper.

Undrar om jag hittar dit, vet ju inte riktigt var det ligger. Å andra sidan, det finns ju vägbeskrivningar att kolla in.


Efter mitt besök i staden skall jag inhandla mig en flaska vin och lite gott att äta till kvällen. Skall fira att min semester börjar och att jag är värd att bara slappa en stund.
Kanske skall jag duka som min mamma gjorde när jag fyllde år nu i sommar.


 


Tycker att det var väldigt gulligt gjort av henne, det blev verkligen en festlig stund för mig.


Nä, nu skall jag sova.

Vi hörs


Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards