Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Helene - 14 augusti 2012 09:46

 

 Vi fikar aldrig ensamma här, våra gäster brukar göra oss sällskap.


Tisdag och jag har hunnit fylla på vatten hos hästarna som är på besök i hagen. Diskade också en jättedisk och har plockat runt lite i köket. 
Det blitill att storstäda i hela huset eftersom det har sågats inomhus när dom satte in verandadörren i köket. Små jäkla spån som finns överallt.

I går låg jag med näsan i rabatten och försökte bli av med diverse ogräs. Det var mycket att rensa bort och det tog en bra stund.

Tur att jag kan vila ögonen på det här mellan varven .........


 

Cemick och Prinsessan


Visst är dom supersöta?

Hade tur som tok att  kameran fanns nära. Det är ju inte så ofta man kan få till det med bilder bara sådär.


Helgen har varit kanonmysig. Lisa och Jesper har varit hemma och när vi väl lämnade av Jesper vid bussen igår så hämtade vi samtidigt upp Klara, en kurskamrat till Lisa.

Tjejerna såg till att vi fick en god sommarmiddag och en ruskigt god paj att äta.

Mysigt att sitta ute i trädgården med god mat och 5 hästar som nyfiket kollade in vad vi gjorde.


Ibland är livet härligt!


Idag skall jag iväg till jobbet. Först APT- möte och sen skall jag jobba tills i kväll. Lisa är hemma och tar hand om djur och hus. Det känns bra.

Har semester som hägrar om en vecka ungefär. Älskar att vara ledig i slutet av sommaren och i september. Hoppas förstås på en sensommarvärme.


Vi hörs

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards