Direktlänk till inlägg 3 oktober 2010

En gran i ögat

Av Helene - 3 oktober 2010 23:20

Hoppsan, då var det söndagkväll igen! Natt nästan.....

Har bara slappat hela dagen och smidit planer för framtiden!!! :)

Nosar runt lite bland "onlinejobs" så det blir en hel del surfande just nu.

Nästan bara amerikanska sidor.

Det vore väl sjutton också om man inte kunde få till sig lite cash den vägen, kan andra så kan ju jag eller hur!

Man kan ju promota vissa produkter och ta hem lite pengar......

Såhär tex. Bra för dig som vill gå ner i vikt, kolla den här sidan.....

Hollywood Weight Loss

Det finns mängder med sidor som erbjuder dig möjligheten att tjäna 1000 dollar på nolltid, men det vet ju varenda svensk att man inte kan göra......

Skulle vara kul att hitta någon som pysslar med onlinearbete. Kanske kan man utbyta diverse erfarenheter eller så......jag behöver väl egentligen någon som kan det där med SEO och annat  krångel kan jag tro.

Har i  alla fall inte hört om någon i min bekantskapskrets som sysslar med det här.

Kanske är det lite tabu så man säger inget...vad vet jag.

Nä, nu skall jag försöka kurera mitt vänstra öga. Fick en hel gran i ögat när jag var på skogpromenad med doggisarna. Aj, vad det gjorde ont. Nu bara det rinner ur ögat och skaver. Obehagligt värre.

Hoppas att jag klara mig bättre än en av mina goda vänner som enligt vårdcentralen led av ögoninflammation, det visade sig vara näthinneavlossning och han blev akutopererad häromdagen! Lite trött blir man när man hör den historien faktiskt. Vad skall man tro om vårdcentraler egentligen. Sist jag var där, snart ett år sedan, och tog prover mm, så skulle jag ju få svar på proverna trodde jag mitt pucko! Har inte hört ett ljud om det ännu, inte från vårdcentralen i alla fall, tur att man har kompisar som jobbar med provtagningar och som kunde hitta mig bland alla andra stackare som lämnat in prover. Det visade sig vara helt OK med  mig som tur var.

Nu är det dax för ögonvård!

Kram på er, köp snart en julros.....


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helene - 31 januari 2019 14:09

Nu är jag på plats och tänker faktiskt försöka ge mig på att blogga lite oftare.Lusten att skriva är inte borta men jag skriver i helt andra sammanhang nu för tiden.Jag kan berätta att livet inte ser lika dant ut nu som det gjorde 2015 i november.När...

Av Helene - 15 juli 2017 00:25

Sist jag skrev var i april 2015.Det är över 2 år sedan.Den senaste veckan har jag känt ett visst sug att skriva igen så nu blir det snart några nya inlägg.Livet har liksom sprungit ikapp mig och numera är jag pensionär, sittandes i rullstol för det m...

Av Helene - 20 april 2015 19:04

Men oj, jag har visst en blogg som bör tas omhand. Ser ju att en och annan kollar om jag skriver något. Hej på er!   Nu för tiden arbetar jag som lärare. Det var några år sedan. Det är ungefär som att cykla. Inte sjuttan har jag glömt pre...

Av Helene - 30 januari 2015 00:08

Ny hemsida äntligen! Den gamla tog liksom slut av någon anledning. www.kurhomeopati.com heter den. Välkomna in på sidan!   Med risk att hamna i dispyt med något troll så lägger jag ut min fb länk också.https://www.facebook.com/CurenturDjurh...

Av Helene - 16 januari 2015 21:50

Fredag kväll. Kallt i huset. Glömde att ta in ved förut så jag får skylla mig själv.Göteborg fick besök av mig idag igen.Hjälpte min mamma en stund med sjukbesök.Det är jobbigt för henne att åka till sjukhuset varje dag för att hälsa på sin livskamra...

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards