Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Helene - 21 oktober 2010 23:55

Ett tag sen som jag tog mig tid att skriva. Idag blev jag påmind om att det var längesen av en av mina läsare!!!! :)

Kollade in statistiken på sidan och döm om min häpnad när jag upptäckte att det är ganska många som fortfarande tittar in på denna uttorkade blogg.

Tack säger jag.

Tänk vad det kan vara svårt att lära sig nya saker. Jag har bestämt mig för att lära mig en ganska omfattande sak och hjälp vad det tar tid. Inte så att jag studerar till läkare eller så men mycket är helt nytt för mig och vissa bitar måste passa ihop för att jag skall se helheten.... Nyfikna nu eller?

Det får ni vara en stund till, här avslöjas absolut ingenting. :)

Sitter idag rejält påpälsad. Nu kommer den tiden på året då jag ständigt fryser och känner stark aversion mot vädrets makter.

Kyla är det värsta jag vet. Kyla i kombination med halvrå luft kan få mig på riktigt dåligt humör. Kommer det snö och sen blir kallt så känns det bättre.

Dessutom måste jag fixa fram däck till bilen - igen. Tredje gången på ett år som jag behöver handla däck.

Det började med Kian i december förra året, sen i april för sommardäcken och nu

vinterdito till Volvon...

Om den funkar? Jodå, det gör den med diverse små irritationsfel som att kylet läcker- lite, och att oljan läcker - lite, handtaget som man rullar ner fönstret med på "min" sida ramlar av då och då ......bakluckan kan bara hålla sig öppen i ett visst läge....osv....en gammal bil men, och det överraskar mig, den är kanon att köra, jag som inte gillar att köra Volvo egentligen.

Har lovat mig själv att inte fylla den med hö och annan djurmat men sjutton vet om jag kan hålla det löftet. Det hör till saken att den varit pedantskött så inredningen är väldigt fräsch och det hade ju varit trevligt om den kunnat få vara så ett tag.

Nä, nu måste jag sova, skall jobba 2 pass imorgon.

Kram

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards