Alla inlägg under juli 2009

Av Helene - 3 juli 2009 00:29

Bakad potatis och laxröra, lufttorkad skinka är gott!

Idag kom väninnan med sin yngsta och hälsade på mig. Det var så kul.

Hon förärade mig en supersöt plåtkruka med rosor på och med tre pelargoner i. Jag blev väldigt glad dessutom passade den in perfekt hos mig, men det är alltid så med gåvor från Anneli, dom bara passar in. Tusen tack!

Är på jobbet i natt. Har inte så väldigt mycket att göra verkar det som.

Tänker titta på TV en stund.

Ha det alla därute - kram

Av Helene - 1 juli 2009 18:59

Tack för sommarhälsningen KA! Jo tack, bilen tuffar och går. Jag känner mig väldigt nöjd såhär långt. Jag hoppas att du också får en härlig sommar.

Läste på msn startsida att MJ bara ville sova. Hmmm, det får vara som det vill med det. Vi lär väl få höra alla möjliga varianter om hans önskningar och hans liv framöver, varav en del kanske är sant.

Min egen känsla handlar nog mer om att han med tiden trasades sönder på ett otäckt sätt. Hur i hela friden skulle han ha klarat av en så stor turné som han planerade om han nu var så skör?

Det är fruktansvärt tragiskt i alla fall. När man bara är 50 år så skall man ju ha en hel del gott i livet kvar tycker jag.

Köpte för något år sedan en cd med honom av en slump. För inte så länge sen spelade min dotter den för en kompis och tyckte det var kul att vi hade den hemma. Han är ju bra, sa hon.

Han var ju verkligen en av de stora.

Har annars haft en bra dag på jobbet och vi har skrattat mycket. Himmel vad man kan göra knäppa grejor ibland och hur fel kan det inte bli. Tur att skrattet finns där bakom hörnet.

I morgon är jag ledig och får äntligen besök av min "försvunna" väninna. Det skall bli riktigt roligt tycker jag.

Lisa pyste iväg till havet några dagar men kommer hem i morgon igen. Hon har återhämtat sig från festivalen men längtar tillbaka saäger hon.

Ibland skulle jag önska att jag kunde vara så sorglös och bara ha roligt ett tag.

I går kväll satt jag och längtade in till staden och där ville jag sitta på en uteservering och titta på sommarlediga människor.

Jag hoppas att det blir av i sommar vid tillfälle. Likaså tänker jag ta mig en tur till havet. Det skulle vara underbart att komma ifrån skogen ett par timmar :)

sommarkram till er alla, vi hörs


Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards