Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Helene - 11 juli 2009 00:49

Med tanke på dig Marina så skall jag skärpa mig och uppdatera bloggen oftare :)

Det har ju varit lite mycket ett tag kan man säga. Jag hinner ju inte med att skriva som i våras. Många timmar på jobbet gör mig väldigt trött i perioder. Tiderna varierar ju hela tiden och det gör att det blir väldig obalans i livet. Ibland natt, ibland eftermiddag/kväll eller tidig morgon till eftermiddag eller varför inte morgon till sen kväll med ett och annat sovande jourpass ovanpå. Det tar på mig även om jag gillar jobbet som sådant. Hoppas att det blir ett vikariat till mig såsmåningom så jag får mer

balans i vardagen.

I alla händelser så har jag stort behov av vila. Mer än någonsin som det ser ut just nu.

Idag blir det inga bilder för jag hinner inte med att ta nya. Har plockat in gurkor i alla fall och fler kommer. det blir försörjning på gurkor resten av den här månaden i alla fall. Dom smakar utmärkt kan jag meddela.

Nuskall jag se färdigt min film och sen skall jag natta mig.

kram







Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards