Alla inlägg under mars 2013

Av Helene - 1 mars 2013 13:22




 



Vädret är nådigt idag, tyvärr tillverkar solen isbanor längs min väg och gör den lite besvärlig att köra på. Fast, vad gör det, under isen ligger grus och sakta men säkert tittar det fram.


Om en stund skall jag åka till Borås. En vän till mig skall spela in en reklamfilm under morgondagen och jag skall låna ut lite tyg till henne. En nödåtgärd men en viktig ingridiens om nu inte resten skulle funka.

Kanske sitter jag på åskådarbänk under inspelningen i morgon. Alltid roligt att se hur saker och ting går till.


 


Bilden är tagen för några dagar sen. Snön har sjunkit undan betydligt sen dess, det är jag glad för.


 


Tyson som inredning i fönstret. Kan undra vad han funderar på. Idag kom han i alla fall fram till att alla skåpsdörrar i golvhöjd skulle öppnas så han kunde krypa in där och stöka till det. Jag var tvungen att be honom gå ut och det gjorde han villigt! Jamar och står i gör han också, lika dant varje februari och mars trots att han är kastrerad.


Efter en god lunch skall jag nu lägga mig på soffan en stund sedan blir det leverans av tyg till Ulrika.

Kram på er alla, köp en vårblomma!

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards