Alla inlägg under december 2010

Av Helene - 7 december 2010 13:05

Igår, när jag körde hem från jobbet kändes det som att jag var ensammast i hela världen när jag tog vägen över skogen. Det var bara jag och snön. Det såg rätt häftigt ut med all snö som vräkte ner och vägen framför mig hade inga hjulspår.

Det tog en liten stund extra att ta sig hem.

Idag ser det inte lika charmigt ut. Jag skall försöka ta mig till stora vägen men misstänker att med all den våta snön så kommer jag inte så långt idag. Irriterande men sant.

Det blir säkert bättre redan i morgon eftersom det skall bli lite kallare. Nu har jag plusgrader här. 2 stycken........


      

Här är min avancerade utebelysning! :) Inklusive tomte. Tyvärr är min tomte översnöad men han finns där. Det ser rätt trivsamt ut när man kommer hem i mörkret och husväggen lyser upp i svarta natten.

Mer pynt skall det bli på utsidan men inte idag. Nu skall jag testa om bilen tar sig fram..... håll tummarna


Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards