Alla inlägg den 26 november 2010

Av Helene - 26 november 2010 19:35

Hur kul var det här dagen kan man undra. Bilen har ballat ur, igen!

Ingen kan säga var det är men alla är överens om att det är nå´t som är fel.

Jag vet att det handlar om vattentillgången i den lilla bilen. Det rinner ut någonstan och orsakar vissa problem såsom nästan kokande motor mm.

Vill inte tro att det är packningen eller topplocket som tagit stryk.

Idag, på väg till jobbet blev jag stående med min granne. Klockan var runt två och jag skulle köra vägen om Hyssna med grannen eftersom hon skulle hämta sin nyfixade bil.

Sen skulle jag ta 156 mot Härryda och vips vara på jobbet.

Inte då, vi kom en bit.....sen mer vatten......sen följde jag med henne till bilreparatören där hennes bil stod.

Slingriga vägar långt bort i busken och vips stod två gubbar lutade över min fina bil. Skakande på huvudet båda två....

Hur kul är det att ringa till jobbet och säga att man inte kommer....skall jobba hela helgen och har inget att åka i, känns sådär kan jag säga.

Efter mycket om och men har dom fixat till så att jag kan transportera mig kortare sträckor. Får lämna bilen där i nästa vecka för operation.

Jag blir alldeles ledsen över detta för jag trodde nog att jag skulle få några kronor över till julklappar och inte till bilreparationer.

Sånt e´livet för mig

puss på er

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards